Έρευνα Ανάπτυξης Εμπορευματικών Κέντρων, Παρουσίαση 15ο Συνέδριο Logistics 11-11-2011
Παρουσίαση Εργασίας Ανάπτυξης Εμπορευματικών Κέντρων,
Ιωάννης Σιαμάς,
Logistics Engineer, MEng, MSc
Μέλος Μόνιμης Επιτροπής Logistics
Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων
Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ)
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics,
Θεσσαλονίκη, 11-12 Νοεμβρίου 2011
 
library/SIAMAS_15Logistics_final_pdf.pdf
Θεσμικό Πλαίσιο Εμπορευματικών Μεταφορών στην Ελλάδα. Νοέμβριος 2010
Θεσμικό Πλαίσιο Εμπορευματικών Μεταφορών στην Ελλάδα, Κατερίνη Νοέμβριος 2011 Ιωάννης Σιαμάς, Ιωάννης Μπαλκάμος [email protected], [email protected] Στην εργασία αυτή καταγράφεται και αναλύεται το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις μεταφορές στην Ελλάδα. Αναδεικνύεται η αναγκαιότητα αναθεώρησής του ώστε να ακολουθεί τις σύγχρονες εξελίξεις και να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις, πρώτιστα της ελληνικής και ακολούθως της ευρωπαϊκής οικονομίας. Επισημαίνεται η αδυναμία ευελιξίας της νομοθεσίας και οι επακόλουθες δυσχέρειες στην οργάνωση των μέσων, εξαιτίας της συναρμοδιότητας τριών υπουργείων. Εξετάζεται η συνεισφορά του θεσμικού πλαισίου στην οργάνωση εφοδιαστικών αλυσίδων και μεταφορικών συστημάτων, καθώς η παρούσα νομοθεσία αναγνωρίζει αποκλειστικά τη φυσική μεταφορά, αντιμετωπίζοντας την οργάνωσή της (Logistics, διαμεταφορά κλπ) μόνο ως βιομηχανικό υποσύνολο. Ερευνώνται οι ενέργειες που απαιτούνται για την επίτευξη της βιώσιμης κινητικότητας, ως βασικής φιλοσοφίας της κοινής ευρωπαϊκής πολιτικής, διαμέσου του εκσυγχρονισμού και της αναμόρφωσης του θεσμικού πλαισίου. Διευκρινίζεται ακόμα η θεσμική διάκριση μεταξύ των δραστηριοτήτων εφοδιαστικής αλυσίδας όταν αυτές εντάσσονται στα πλαίσια της ίδιας επιχείρησης και όταν εκχωρούνται σε τρίτους. Τα ανωτέρω καταλήγουν σε αναστολή, αρχικά της αναπτυξιακής πορείας του κλάδου και των ελληνικών μεταφορών, εν συνεχεία της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και τέλος της ανάδειξης γεωπολιτικών στόχων. Τέλος, προτείνονται και επισημαίνονται τα οφέλη των ρυθμιστικών παρεμβάσεων σε επιχειρηματικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο έτσι ώστε ο κλάδος των μεταφορών να εκπληρώσει την οικονομική και κοινωνική αποστολή του.
Territorial Organization of Forwarding Activities in Attica. November 2010
Territorial Organization of Forwarding Activities in Attica. Needs and Prospects. Katerini, November 2010 Siamas Ioannis Email: [email protected] This paper aims to analyze the offering of the forwarding sector to supply chain cycle and logistics, focusing in territorial organization in Attica. Attica is the center of the actinic network of transport via which entire Greece is served. The territorial arrangement of logistics is a very important factor for the improvement of productivity of Greek economy and the competitiveness of Greek products abroad. For this reason, the location of forwarding activities is investigated concerning the industrial and consuming physical network of Attica and Greece, as it resulted in the past few years, including enterprising needs and social impacts. It is also observed, that balanced growth is abandoned and replaced by urban cleansing of the Attica basin. The paper analyzes the problem of difficulties in forwarding function, resulting from the changes mentioned above and the impact they have on the difficulty of shipment organization, the reliability of supplies and the pollution of the environment. It also records the institutional framework of the current situation and the territorial planning for transport as well as the strategic interventions of the state for the development of inland transport, as a condition for the emergence of Greece as an international hub of transit. The new trends in the organization of freight transport, according to the EU transport policy, promote the combined transport through distribution networks and logistics centers. Finally, locations of organization of forwarding companies are proposed which instead of being driven by the supply of land will be driven by demand.
Χωρική Οργάνωση Διαμεταφορικών Δραστηριοτήτων στην Αττική. Νοέμβριος 2010
Χωρική Οργάνωση Διαμεταφορικών Δραστηριοτήτων στην Αττική. Ανάγκες και Προοπτικές. Κατερίνη, Νοέμβριος 2010 Στην εργασία αυτή αναλύεται η προσφορά του κλάδου της διαμεταφοράς στον κύκλο της εφοδιαστικής αλυσίδας και των Logistics επικεντρώνοντας στη χωρική οργάνωσή της στην Αττική. Πρόκειται για το κέντρο του ακτινικού δικτύου μεταφορών, μέσω του οποίου εξυπηρετείται ολόκληρη η Ελλάδα. Η χωρική διάταξη των Logistics είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη βελτίωση της παραγωγικότητας της ελληνικής οικονομίας και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Για το σκοπό αυτό διερευνάται η χωρική θέση της διαμεταφοράς σε σχέση με το βιομηχανικό και καταναλωτικό ιστό της Αττικής και της Ελλάδας, όπως προέκυψε τα τελευταία χρόνια, συνυπολογίζοντας τις επιχειρηματικές ανάγκες και τις κοινωνικές επιπτώσεις. Επίσης, παρατηρείται ότι εγκαταλείπεται η ισόρροπη ανάπτυξη και αντικαθίσταται από την πολεοδομική εξυγίανση του λεκανοπεδίου. Αναλύεται το πρόβλημα δυσχερούς λειτουργίας της διαμεταφοράς που προκύπτει από τις παραπάνω μεταβολές, καθώς και οι επιπτώσεις της στη δυσχέρεια οργάνωσης των αποστολών, στην αξιοπιστία των παραδόσεων και στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Καταγράφεται το θεσμικό πλαίσιο της υφιστάμενης κατάστασης και του χωροταξικού σχεδιασμού για τις μεταφορές και τις στρατηγικές παρεμβάσεις της πολιτείας για την ανάπτυξη των εσωτερικών μεταφορών, ως προϋπόθεση για την ανάδειξη της Ελλάδας σε διεθνή κόμβο διαμετακόμισης. Οι νέες τάσεις οργάνωσης της εμπορευματικής μεταφοράς, σύμφωνα με την πολιτική μεταφορών της ΕΕ, προωθούν τη συνδυασμένη μεταφορά μέσω των δικτύων διανομής και των Εμπορευματικών κέντρων. Τέλος, προτείνονται θέσεις οργάνωσης των διαμεταφορικών επιχειρήσεων οι οποίες αντί να καθοδηγούνται από την προσφορά της γης, θα καθοδηγούνται από τη ζήτηση.
Οι δυσκολίες της ερμηνευτικής εγκυκλίου του Ν 3333/2005. 22-10-2010
Οι δυσκολίες της ερμηνευτικής εγκυκλίου του Ν 3333/2005, Κέρδος, 22 Οκτωβρίου 2010
Πώς λειτουργεί η Εφοδιαστική Αλυσίδα. Αύγουστος 2010
Πώς λειτουργεί η Εφοδιαστική Αλυσίδα, Logistics & Management, Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2010
Το Κύκλωμα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Ιούλιος 2010
Το κύκλωμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, Logistics & Management, Ιούλιος 2011
Οδική Εμπορευματική Ανασυγκρότηση. Ιούνιος 2010
Οδική Εμπορευματική Ανασυγκρότηση, Logistics & Management, Ιούνιος 2010
Cosco και Ελληνική Πραγματικότητα. Ιούνιος 2010
Cosco και Ελληνική Πραγματικότητα, Logistics & Management, Ιούνιος 2010
Ασφάλιση Εφοδιαστικών Αλυσίδων σε Συνθήκες Κινδύνου Λόγω Κλιματικής Αλλαγής Ιανουάριος 2010 p
Η Ασφάλιση Εφοδιαστικών Αλυσίδων σε Συνθήκες Κινδύνου και Αβεβαιότητας Λόγω Κλιματικής Αλλαγής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς, Ιανουάριος 2010
Six Sigma 6s June 2006 pdf
Six Sigma 6s Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς Ιούνιος 2010
Page  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10